wtorek, 13 kwietnia 2010

chorobowe myśli.

Dlaczego choroba zawsze musi spowodować głupie rozkminy. nie cięrpię chorób, rozkmin też nie. Gdybym ja sama wiedziała czego w tym momencie chcę od życia to byłoby dobrze. I nie ma dla Ciebie innych miejsc i innej poza nią. tylko co to za miejsca? i kto jest NIĄ ? dlaczego ciągle milczysz? dlaczego to wszystko dusisz w sobie? całą przeszłość, teraźniejszość i przyszłość związaną ze mną mieszasz z byle czym. Chociaż ja i tak wiem, że to nie jest prawda. Historia lubi się powtarzać. jutro mijają 3 miesiące, a ja znowu mam te same myśli.
Standardowo wpatruję się w telefon, czekając na jakąkolwiek wiadomość od Ciebie, Ty również milczysz..dlaczego pozwalasz mi myśleć o tym, o czym myśleć nie powinnam. dlaczego nie próbujesz przekrzyczeć tych myśli? Nie puszczaj mnie wolno, bo nie wiem czy wrócę.

no cóż. chora Klaudia- chore myśli.

1 komentarz:

  1. Każdy ma takie chore myśli, ja też, czy napisze gdzie jest z kim jest a i wiele innych o treściach o których nie powinnam tutaj pisać :P

    OdpowiedzUsuń