poniedziałek, 28 czerwca 2010

wakacje

Czuję potrzebę napisania tu o ostatnich wydarzeniach jakie dzieją się w moim umyśle i poza nim. może dzięki temu dowiem się w końcu sama co się ze mną dzieje. Siedząc tutaj- myślami jestem w Olsztynie w drugiej sali kardiologicznej Pediatrii II szpitala dziecięcego, przy moim kochanym Wojtku. Zwykle o tej porze zaczynam jęczeć aby jeszcze nie uciekał. teraz mogę sobie pojęczeć do bałaganu w szafie, bo on mnie szybko nie opuści- to jest pewne. Do zdjęcia gipsu zostało około 2 tygodni. Czas leci mi na pewno szybciej niż w szpitalu. Chociaż z dnia na dzień coraz bardziej swędzi i coraz bardziej denerwuje, to mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli i jeszcze tego lata z misiaczkami będziemy mogli smażyć się na jakiejś bałtyckiej plaży.
Tak bardzo brakowało mi ludzi w szpitalu, teraz odczuwam mega światowstręt. Patrząc na ludzi uśmiechnietych cofa mnie i ogarnia złość połączona z żalem. Wiem, ze potrzebuje czasu by wrócić do siebie- szczerze usmiechającej sie. Mam serdecznie dosyć tych wszystkich ludzi, którzy tak słodko pytają co mi się stało, a po chwili mają mnie głęboko w ciemnej otchłani. nie zalezy mi na ich smutnych minach, po prostu mogliby mnie olać i nie przypominac mi o szarej rzeczywistosci. Otwieram się tylko przy najbliższych. Uprzedziłam się do wielu osób i teraz wiem kto był przy mnie zawsze, a kto tylko przelotnie myśląc egoistycznie.
Ipreza dwa tygodnie po wyjsciu ze szpitala tez nie była dobrym pomysłem, ale przeciez nie mogla mnie ona ominąc. Chociaż te wyjscia copółgodzinne z lokalu spowodowane wielkim osłabieniem przypominały mi o mojej chorobie, warto było! no może nie warto dla takiego zakończenia. Glupi brak zasięgu, głupia ja rozkminiajjąca wszystko na milion sposobów. ee tam:P
Zaczęłyśmy z Kasią wakacje! póki co nie zyjemy pelna para przez gips, ale juz sie wczuwamy. nie beda one tak brzydkie jak poprzednie! hot pozdrowiens Kasiu. nawet głupie czytanie głupiej gazety w Twoim towarzystwie moze byc najlepszą czynnością dnia!



kocham Cie-tylko tyle wiem. wracaj już szybciutkoo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz