środa, 10 lutego 2010

W JAK WSZYSTKO

Rozróżnić zakochanie od zauroczenia- to był mój cel. Na chwilę obecną wszystko mi jedno. Czy to normalne, że patrząc na nauczyciela widzę w nim Ciebie? Pewnie nie, ale mi jest z tym dobrze, ba! wspaniale! Każde spojrzenie, każde słowo, każdy krok w moją stronę powoduje uśmiech na mojej twarzy. Czuję jakbym była marionetką: na hasło "FOJTEK" szaleję.
Ja Klaudia boska Kozłowska jestem szczęśliwa!!!! dzięki chłopcowi mojemu Wojciechowi Krzyżewskiemu!

"nie poddamy się" - to są najpiękniejsze prawdziwe słowa jakie do tej pory usłyszałam.
PS do walentynek cztery dni!

- a to Twoje ulubione zdjęcie :)

3 komentarze:

  1. `ja chyba zwariowałam z Tobą, oszalałeś ze mną Ty!` uhuuuuuuuuuuuuuuuu ;*
    ps. a mnie to już nie kochasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. "ja latam!" ;) mam nadzieję, że w końcu będziesz szczęśliwa na długi czas...;)
    tylko o nas nie zapominaj.:P :*

    OdpowiedzUsuń