wtorek, 2 marca 2010

good time

chociaż tak naprawdę wciąż się uczę, wciąż doświadczam.. na dzień dzisiejszy mogę stwierdzić, że do szczęscia trzeba mi niewiele. Tak, jestem szczęśliwa. Mam to, co chciałam-egoistyczne, wiem. Kocham czuć na sobie Twój wzrok, gdy patrzysz jak zasypiam i się budzę. Kocham Twoje zawsze ciepłe dłonie.kocham gdy pościel i ja pachniemy Tobą...

W szkole kiepsko, oceny wymykają się spod kontroli. Czas to ogarnąć. Czekamy na wiosnę i spacery! Wyniki morfologii chyba nie są najgorsze więc tragedii nie ma ;) Ominęło mnie najgorsze. uff . Czas przytyć naturalnie! obiecałam..

jedyny mój...


ocho. teraz czas na zestaw: Klaudia- telefon- New York ;) dzwoni.

2 komentarze:

  1. Moja droga czasem warto być odrobinę egoistyczna .. ja byłam i mam wieeelkie szczescie w postaci RADOSŁAWA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedz tyle byś była najedzona wtedy gdy chce się Tobie jeść jedząc to co potrzebujesz; czy to ma jakieś znaczenie czy jesteś chuda czy gruba?

    OdpowiedzUsuń