czwartek, 13 maja 2010

I'm addicted to love!


Chciałabym, aby wymyślono sposób na butelkowanie wspomnień- tak jak perfum. żeby nigdy się nie ulotniły, ani nie straciły świeżości. Żebym w każdej chwili mogła otworzyć buteleczkę i przeżyć to jeszcze raz. Przy Tobie nie ma miejsca strach czy smutek. Wszystko co złe odwraca się o 180 stopni. Działasz na mnie jak najlepszy środek kojący. I wcale nie boję się przyznać do tego, że jestem od Ciebie uzależniona.
Pomimo innych myśli KOCHAM CIĘ! jestem wypełniona Tobą od czubka głowy po końce palców stóp. I jedyne o co Cię dziś proszę: nie patrz, jak patrzysz na mnie na żadną inną! Zdecydowanie bym tego nie zniosła. :)
...spacerowaliśmy ulubioną ścieżką za rękę, kłócąc się które uwielbia bardziej.
jutro 4 miesiące! Ale ten czas leci.. A ja z dnia na dzień się coraz bardziej zakochuję w Tobie- oto co robię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz